Normalización llingüística

06/10/2016

Abiertu'l plazu pa que les empreses presenten proyectos a l'Axenda Didáctica Escolar 2016-2017

TEODORO CUESTA Ampliar imatge
26/09/2016

L'Ayuntamientu de Mieres, pente medies de la Casa Cultura y el Serviciu de Normalización Llingüística, convoca la XXVI edición del Premiu "Teodoro Cuesta" de poesía n'asturianu, con una dotación económica de 1.200 €. Los orixinales entregaránse en mano o per corréu certificáu en: Casa de Cultura "Teodoro Cuesta" (Secretaría). C/ Manuel Llaneza, 8, 33600, Mieres del Camín, ente los díes 1 y 31 d'ochobre de 2016.

Ochobre Folk Ampliar imatge
22/09/2016

Los díes 3, 7, 8 y 9 d'ochobre de 2016, el Grupu de Folclóricu Prau Llerón, de Mieres del Camín organiza'l Festival de baille y música tradicional "Ochobre Folk". Esposiciones, talleres, xuegos tradicionales, conferencies, gastronomía...

Cuatro díes, llenos d'actividaes rellacionaes cola música, el baille y la cultrura tradicional asturiana.

20/09/2016

Cursu d'asturianu 1 (Nivel A1)

30/10/2015

IV CONCURSU DE RELLATOS CURTIOS “CONCEYU DE MIERES”

Pa estudiantes de secundaria

L’Ayuntamientu de Mieres pente medies del Serviciu de Normalización Llingüística convoca’l IV Concursu de Rellatos Curtios pa estudiantes de secundaria “Conceyu de Mieres”. Podrán participar estudiantes, d’ente 12 y 18 años, que tean matriculaos nos Centros d’Educación Secundaria d’Asturies.

Los rellatos, escritos n’asturianu, deberán presentase na Casa Cultura “Teodoro Cuesta” de Mieres del Camín, enantes del día 31 d’avientu de 2015. Consulta les bases nel PDF axuntu.

Pa más información:

Casa Cultura “Teodoro Cuesta”

C./ Manuel Llaneza, 8.

33600-Mieres del Camín.

Serviciu de Normalización Llingüística

llingua@ayto-mieres.es

29/10/2015

El martes día 27 d’ochobre de 2015, nel salón de plenos de la Casa Conceyu a les 12:00 h. celebróse l’actu oficial d’entrega del Premiu “Teodoro Cuesta” de poesía n’asturianu correspondiente a la XXIV edición.

L’escritor Elías Veiga recibió’l premiu correspondiente (1.200 €) como ganador de la convocatoria del añu 2014 pol poemariu tituláu La casa.

Diplomáu en Biblioteconomía y Documentación pela Universidá de Lleón y encargáu del Archivu de Tinéu y de la Casa Cultura de Navelgas, Elías Veiga venía publicando dellos de los sos poemes en revistes lliteraries como Lliteratura, editada pola Academia de la Llingua Asturiana, cuando nel añu 2004 publica’l poemariu La tierra fonda (Trabe), destacando por ser una voz propia que sigue la llinia figurativa de la poesía asturiana y El Robinson Astur ( Universos, 2007), pol que recibió’l Premiu de la Crítica d’Asturias nel 2008.. Ganó a nel 2011 la VIII edición del Concursu de Cuentos Curtios d’Adultos de Cangas del Narcea col cuentu Tierra adientro.
Nel añu 2012 gana’l premiu Teodoro Cuesta de poesía col poemariu tituláu Testamentu publicáu por Trabe en 2013.

Nel añu 2014 repite como ganador de la XXIV edición del premiu Teodoro Cuesta col poemariu tituláu La casa, pendiente de publicación.

Collaboró como articulista nel selmanariu Les Noticies y dellos de los sos poemes tán incluyíos nes antoloxíes Escritores en Llanes,  Palabres Clares y Contra’l silenciu.

78 Registros encontrados.
<Página  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | >>>